Hei! Hva kan vi hjelpe deg med?

Bestille møterom?

Kontakt resepsjonen
940 12 625
resepsjon.skoyenatrium@compass-group.no

Se alle møterom

Andre henvendelser?

Resepsjon
940 12 625
resepsjon.skoyenatrium@compass-group.no

Drift
06760

Gårdeier
Tarjei Sandnes, Eiendomssjef Schage Eiendom
971 80 997
ts@schage.no

Service og tjenester

Servicetorget
Servicetorget ligger ved siden av kaffebaren og bistår besøkende og ansatte med de fleste spørsmål. Dette er husets resepsjon og medarbeiderne her hjelper med alt fra adgangskontroll til taxi, samt leie av møterom i vårt konferansesenter.

Bestilling av møtemat
Møtemat eller mat levert til kontorene kan bestilles i servicetorget, eller i egen app. Dersom du ønsker mat til møte du har i konferansesenteret får du spørsmål om dette under bestillingen av rommet.

Restaurant
Skøien Gastrobar er vår hyggelige nabolagsrestaurant som serverer smakfulle retter med sesongbaserte råvarer.

Treningssenter
I 3. etg ligger treningssenteret som er tilgjengelig for ansatte på bygget. Senteret er god utrustet og har utstyr av høy kvalitet. Her kan du booke time med PT, samt forskjellige behandlinger.

App for Skøyen Atrium
Med byggets egen app, kan du blant annet kjøpe mat i personalrestauranten i 1. etg, bestille kaffe i kaffebaren, eller leie møterom i konferansesenteret.

Last ned appen til iPhone.

Last ned appen til Android.

Trenger du konferanserom?

Konferansesenteret er velutstyrt og består av åtte møterom og en konferansesal som rommer inntil 250 personer.

Se mulighetene

Ankomst

Adresse
Askekroken 11, 0277 Oslo

Parkering
Innkjøring for bil- og sykkelparkering rett ved siden av hovedinngangen (innkjøring fra Askekroken). Gjelder for både ansatte og besøkende.

Elbil-lading i gjesteparkeringen.

Tog
300 m fra Skøyen stasjon. Hyppige avganger for lokal-, region- og flytog.

Buss og trikk
Det er god bussdekning lokalt og regionalt. Stoppesteder ved Skøyen Stasjon og Thune. 13-trikken stopper rett utenfor.

Bysykkel
Stor bysykkelparkering ved Skøyen stasjon.

Sykkelparkering og garderober

Vår innvendig sykkelparkering er utstyrt med både vaske- og servicestativ. Parkeringen er tilgjengelig for leietakere med adgangskort og avtale.

I tilknytning til sykkelparkeringen ligger garderober for alle leietakere. Garderobene inneholder omkledningsområde, dusj, wc, låsbare skap og tørkerom. Skapene låses med egen hengelås.

Adgang for ansatte og besøkende

Ansatte i bygget får tilgang til egne etasjer ved å skanne adgangskort eller app i heislobby. Gjester må ved ankomst registrere seg på skjermer i hovedinngangen i Askekroken 11. Den som får besøk vil da få beskjed om at gjesten har ankommet pr. SMS, og den ansatte må selv hente gjesten nede i lobbyen.

For nye ansatte eller ved mistet adgangskort, kan nye kort bestilles og hentes ut i servicetorget i 1. etasje. Kort kan kun bestilles av personer hos leietaker som er godkjent for kortbestilling.

Gjesten kan også gis direkte adgang til leietakers etasje ved å henvende seg til servicedesken, men dette må være avtalt mellom leietaker og servicedesken på forhånd.

Styring av kontorlokalene

Lys
Lyset i kontorlokalene er automatisk styrt av bevegelsessensorer. Det betyr at lysene slår seg på og av, basert på bevegelser i rommet. Dette er for å spare energi og for at vi bare skal bruke strøm når det er folk i lokalene. Lysstyrken på møterommene kan justeres manuelt på bryteren plassert i hvert enkelt møterom. For å justere lysstyrkenivået i øvrige arealer må leietakerrepresentant kontakte driftsavdelingen.

Solavskjerming
Utvendig solavskjerming er sensorstyrt og styres automatisk i forhold til sol og vind. Solavskjermingen kan også styres manuelt i ulike soner med egne brytere på vegg. Innvendig solavskjerming er manuell.

Ventilasjon
Ventilasjonssystemet kan overstyres ved ønske om drift utenom normale driftstider, eks. ved overtid. Ved overstyring velges antall timer man ønsker, hvor ett trykk gir en time. Overtidsbrytere er plassert foran tekniske rom.

Temperatur
Temperaturen kan justeres med +/- 3 grader. Lokalene er delt opp i soner slik at temperatur i møterommene kan justeres ved hjelp av bryter på veggen.

Innbruddsalarm
Alarmer er installert i både felles- og leietakerarealer og skrur seg på utenom byggets åpningstid (07.00-17.00).

Miljøsertifisering
Bygget er av energiklasse A og er klassifisert til BREEAM Excellent.

Rutiner og varsling

Brann og rømming
Brannalarmanlegget har direkte alarmoverføring til brannvesenet. Dersom en brann inntreffer, skal brannvesenet alltid kontaktes på TELEFON 110. Det er den enkeltes ansvar å gjøre seg kjent med rømningsveier og manuelt slukkeutstyr, samt nødutganger iht. egen rømningsinstruks.

Leietaker oppnevner sine brannansvarlige, én pr. etasje/område. Den som oppdager brann eller mistenkelig røyk, skal straks utløse brannmelder. Straks brann oppdages, skal alle forlate bygningen i ro og orden.

HEISENE MÅ IKKE BENYTTES VED BRANN.

Ved ethvert branntilløp skal du:

  • VARSLE: Dersom brannalarmen ikke høres, utløs manuell melder og ring til brannvesen på 110.

  • REDDE: Mennesker utsatt for fare.

  • SLUKKE: Hvis mulig, forsøk å slukke med nærmeste brannslukningsutstyr.

  • RØMME: Evakuer bygningen, bruk nærmeste rømningsvei. Gå til samleplass.

  • HJELPE: Bistå ansvarlig personell. Veilede brannvesenet.